2012. november 25., vasárnap

Nail Club: Metal Nails

Sziasztok!

 Újabb két hét ergo jelentkezünk a Nail Clubbal! A mostani témánk a Metál Körmök!!!

Bár már hallottam a képen is látható metálfényű lakkokról, még nem sikerült elfogadható áron beszereznem egyet, ezért kicsit másképp próbáltam elérni a metálhatást: ALUFÓLIÁVAL! :)) A fóliából vékony csíkokat vágtam le, s a félig már száraz feketére lakkozott körömfelületre nyomkodtam a hüvelyk- és gyűrűsujjamon. Hogy őszinte legyek, nem ez lett a kedvenc manikűröm, de egy próbát azért megért. A többi körmömet sem hagytam csupaszon, az essence pelyhes lakkjával dobtam fel. :)


Metálfény speckó lakk nélkül! Extravagáns, az biztos, remélem, tetszett nektek! :)
Nézzétek meg a Nail Clubos lányok munkáit is:

3 megjegyzés:

  1. Erről a fóliás csíkozásról van step-by-step-ed esetleg?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát hogyha szeretnéd, csinálok egyet és felteszem. :)

      Törlés
  2. Szia! Én égen földön kerestem olyan metál lakkot de sehol nem találtam... :/ Tudnál esetleg tippet adni hogy hol lehet kapni?

    VálaszTörlés