2012. október 14., vasárnap

Nail Club: Music

Sziasztok!

Eltelt újabb két hét, tehát megint itt a Nail Club ideje. A mostani témánk nem más miiiiiiiiiiiiiiint........ a ZENE!!! Mindenki számára mást jelent, mégis mindannyiunknak köze van hozzá valamilyen módon, minimum annyiban, hogy hallgatjuk. Mert tényleg, a többezer zenei stílus közül mindenki talál legalább egy  olyat, amit a nap 24 órájában képes lenne megállás nélkül hallgatni, és még akkor SEM unná meg. Ha kell, felvidít, ha kell, elgondolkodtat, és még sorolhatnám, de ami a legfontosabb, hogy a zene mindig ott van nekünk, ha szükségünk van rá.


Ha valaki megkérdezi tőlem, hogy melyik a kedvenc együttesem, akkor az egyetlen, ami eszembe jut, az a METALLICA. :) A számomra örök kedvenc Metallica zenéjében mindig megtalálom azt, ami éppen kell nekem a teljességhez. Ha fáradt vagyok, a Seek and destroy pörget fel, ha szomorú vagyok, a Nothing else matters vigasztal, ha ideges vagyok, akkor a One segít kiadni a gőzt. :) Úgyhogy úgy gondoltam, hogy mély tiszteletem kifejezésére Metallicás körmökkel próbálkozom. A banda tipikus feliratát használtam, ennyi az egész. Egy helyszínen tudnám elképzelni: egy fergeteges Metallica koncerten!!

A Nail Club többi tagjának a munkáit is kukkantsátok meg, megéri! 

És mostani vendégbloggerünk:

13 megjegyzés: