2012. október 28., vasárnap

Nail Club: Halloween

Sziasztok!

Eltelt egy újabb hét, tehát egy újabb Nail Club kihívással jelentkezünk a csajokkal. A Halloweent mostmár itt is ünnepeljük, ami szerintem azért jó, mert kicsit kibújhatunk a bőrünkből, kreatívkodhatunk valami rémisztő jelmezt vagy sminket. Tehát nem árulok zsákbamacskát, a mostani témánk a HALLOWEEN!!!

Én személy szerint már nagyon vártam, hogy eljöjjön ez a kihívás, mert  teljesen odavagyok az ijesztő, "darkos" történetekért, képekért, arcfestésekért, és az ehhez a hangulathoz passzoló zenékért. :)) Mivel most sem akartam valami olyat alkotni, amit bárhol láthattok, ezért nem maradtam a jól megszokott töklámpás, pókháló, szellem, boszi mintánál. Ehelyett inkább VÁMPÍRFOGAKKAL és SZEMGOLYÓKKAL leplek meg titeket, remélem, hogy tetszeni fog nektek:
Én nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit hoztak a többiek ebben a témában, nézzétek meg ti is:
 Lora

21 megjegyzés:

  1. nekem is kell egy ilyen szem a körmimre:D nagyon jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki! :) időigényes, de ha már Halloween van... :D

      Törlés
  2. úristen mennyire jó lett :) durván precíz :)))

    VálaszTörlés
  3. azzzzztak...va (bocsi, az áll leesés után ez volt a kövi reakcióm... :D)
    szuper ügyes vagy :))

    VálaszTörlés
  4. Elképesztő vagy, gratulálok! Azt hittem, hogy matrica:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon jó érzés ilyet olvasni! :) és nem, nem matrica. :)

      Törlés
  5. Nagyon durva, rettentő ügyes vagy! :))

    VálaszTörlés
  6. atyaúristen ezt hogy...?!:O igen jól néz ki:O ügyes vagy nagyon

    VálaszTörlés