2012. augusztus 17., péntek

Ombre trend: Készíts magadnak színes tincseket!!!

Az 'ombre' francia szó, árnyalást/homályt jelent. Már 2011-ben is nyomot hagyott a divatvilágban az ombre őrület mind a köröm-, és mind a hajfestésben. Tulajdonképpen színátmenetes festésről beszélünk. Eddig leginkább olyan ombre-frizurákat láthattunk itt nálunk, amelyek a hajtöveknél sötét színűek, majd a hajvégek felé egyre világosodnak, vagy fordítva. A sztárok viszont már nagyban űzik az "ombreipart", nem ragadnak le az egyszerű barnából szőkébe tincseknél, hanem vadító, élénk színekre váltottak! A nyár vége előtt őrülj meg egy kicsit, önts életet a frizurádba és legyél te coooool! :)



Bevállalósnak kell lenni egy ilyen ombreséróhoz! Vagy mégsem? A pasztellkrétás megoldással nem kell attól félned, hogy mi lesz majd szeptemberben, ha meglátnak a tanárok tarka hajjal, hiszen vízzel kimosható!!! Nem kell hozzá más, csak a kívánt színű pasztellkréta és egy kis hajlakk.... és persze a hajad! Ha világos a hajad, akkor a halványabb színek is látszani fognak, ha sötét a hajad, akkor élénk színt válassz!

KOH-I-NOOR pasztellkréta 6-os szett


 1. Válaszd le a tincset, amelyet színezni szeretnél!

2. Nedvesítsd be egy kicsit!

3. A pasztellkrétával színezd addig, amíg megfelelő intenzitásúnak nem találod a tincset!

4. Szárítsd meg majd óvatosan fésüld át!

5. Fújd be a hajlakkal!

Egy hátránya van a pasztellkrétának: könnyen kenődik. Ezért fontos lehajlakkozni, ami fixálja a színt, de így is vigyázni kell, ezért én javaslom, hogy fekete vagy sötét pólót vegyetek fel hozzá. Ha még egy kis tuningot szeretnétek, akkor akár több színnel színátmenetet is készíthettek. Igazi fesztiválos, bulis haj, hogy a nyarat az utolsó percekig kiélvezzük! :)))

Ombre-copf :)

Piros és kék

Sárgából zöldbe

Hogy tetszik nektek az idei OMBRE TREND?

8 megjegyzés:

  1. ajj nagyon tetszik de én nem merném megcsinálni :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki valamilyen nem túl erős színnel, ha világos a hajad, akkor csak egy egyszerű barnával vagy feketével. Aztán lehet, hogy belejössz, és meg sem állsz a rikítóbb színekig. :)

      Törlés
    2. Én egyszerüen imádom csak az volt a baj hogy anyám nemengedte de mostmár ige. megis értem végülis 12 éves voltam. De mostmár nemérdekli anyámat így pár tincs van a hajamban. :)

      Törlés
  2. Hali! Nekem nagyon bejön! Eleinte közönségesnek és igénytelennek tartottam, aztán láttam elegánsan viselve, pl: félig feltűzve és beleszerettem, sőt már nekem is van, csak én hajfestékkel csináltattam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ciklámen színnel tetszene a legjobban. Az igazi festékhez még nem volt bátorságom. :)

      Törlés
  3. Neked jól áll, nekem nem áll annyira közel a stílusomhoz, de nagyon jó ötlet. :)

    http://roseballerina.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Kinek milyen stílusa, én szeretem az ilyeneket :)

      Törlés
  4. Szia, én is kipróbáltam, de nagyon kiszárította a hajam :((

    VálaszTörlés